Uw privacy is belangrijk voor ons!

Om onze website-ervaring te optimaliseren, maken wij op de site www.familium.be gebruik van cookies. 

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze sites betrouwbaar en veilig blijven, voor het bijhouden van statistieken, om voorkeuren op te slaan en voor marketingdoeleinden. 

Door op “Accepteren en doorgaan” te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle optionele cookies. 

Door op “Zelf instellen” te klikken, kun je je eigen voorkeuren aanpassen.

Voor meer informatie klik HIER. In instellingen kunt u op elk gewenst moment uw keuze bijwerken.

Als u niet akkoord wilt gaan, klik HIER.

Alles accepteren Zelf instellen
Deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van de website. Zonder deze cookies zou het niet mogelijk zijn om gebruik te maken van onze site; daarom is het niet mogenlijk om deze cookies te wijzigen.
Analytische cookies houden de statistieken bij en zorgen voor een optimale werking van onze website. Hierdoor kunnen we onze website verbeteren en deze zo aangenamer voor u maken.
Deze cookies zorgen ervoor dat online-advertenties beter aansluiten bij de interesse van de bezoeker; hierdoor worden er relevantere advertenties aan u getoond.
Personalisatie cookies informeren dat de gebruiker toestemming heeft gegeven om advertenties te personaliseren in zijn profiel.
Accepteer de cookies die u kiest

Indien de retournering het gevolg is van het ontvangen van beschadigde goederen of de levering van het verkeerde product, dient u onmiddellijk contact op te nemen met onze klantendienst.

 

Zodra de klant het product heeft ontvangen, beschikt hij over14 opeenvolgende dagen om het terug te sturen zonder dat de reden voor de terugzending hoeft te worden opgegeven.

 

In deze gevallen behoudt Familium zich het recht voor om de door de klant betaalde bedragen voor verzending niet terug te betalen. Terugbetaling kan alleen mogelijk zijn indien het product ongeschonden bij ons aankomt, dat wil zeggen in originele verpakking. De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten in verband met de retourzending. Indien de reden van terugzending aan Familium is toe te rekenen, komen de verzendkosten ten laste van Familium.

 

Voordat u een product terugstuurt, dient u echter contact op te nemen met onze klantenservice en uw voornemen kenbaar te maken; wij zullen u dan helpen met de retourprocedure.

 

Klantenservice:

info@familium.be, het contactnummer is 475 331 328.

 

    1. Als je als consument goederen bij ons koopt, heb je 14 dagen lang het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Deze termijn van 14 dagen gaat in vanaf de levering. Je kan je bestelling dan terugsturen, zonder betaling van een schadevergoeding en zonder dat je hiervoor een reden moet geven (de retourkosten zijn voor jouw rekening).

    2. Je moet de goederen naar ons terugsturen binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de overeenkomst wenst te herroepen. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. We zullen aangeven wat de kostprijs hiervan is (of een raming maken, als dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend). Als de goederen onmogelijk per post kunnen worden teruggezonden, zullen wij deze bij jou komen afhalen en zullen je hiervoor geen kosten worden aangerekend.

    3. We betalen je de volledige aankoopprijs terug binnen 14 dagen nadat we de goederen hebben teruggekregen of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt,. De terugbetaling omvat de leveringskosten, tenzij je bij je bestelling een andere leveringswijze hebt gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering.

De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel waarmee je de producten hebt aangekocht.

  1. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden (zoals je in een winkel zou kunnen doen). Teruggestuurde goederen mogen bijvoorbeeld gepast, maar niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit gebeuren met alle geleverde toebehoren, in de originele staat, indien mogelijk samen met de originele verpakking, en rekening houdende met onze instructies.

Als je verder gaat dan nodig was om de eigenschappen van de goederen te kunnen beoordelen en het goed is hierdoor in waarde verminderd, dan kunnen we een evenredige waardevermindering toepassen bij de terugbetaling.

  1. Je kan je pakket terugsturen met de post of met een koerierdienst.

  2. Om je herroepingsrecht snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar Geru bv, De Tonne 111, 9800 Deinze. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.