Uw privacy is belangrijk voor ons!

Om onze website-ervaring te optimaliseren, maken wij op de site www.familium.be gebruik van cookies. 

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze sites betrouwbaar en veilig blijven, voor het bijhouden van statistieken, om voorkeuren op te slaan en voor marketingdoeleinden. 

Door op “Accepteren en doorgaan” te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle optionele cookies. 

Door op “Zelf instellen” te klikken, kun je je eigen voorkeuren aanpassen.

Voor meer informatie klik HIER. In instellingen kunt u op elk gewenst moment uw keuze bijwerken.

Als u niet akkoord wilt gaan, klik HIER.

Alles accepteren Zelf instellen
Deze cookies zijn noodzakelijk voor de werking van de website. Zonder deze cookies zou het niet mogelijk zijn om gebruik te maken van onze site; daarom is het niet mogenlijk om deze cookies te wijzigen.
Analytische cookies houden de statistieken bij en zorgen voor een optimale werking van onze website. Hierdoor kunnen we onze website verbeteren en deze zo aangenamer voor u maken.
Deze cookies zorgen ervoor dat online-advertenties beter aansluiten bij de interesse van de bezoeker; hierdoor worden er relevantere advertenties aan u getoond.
Personalisatie cookies informeren dat de gebruiker toestemming heeft gegeven om advertenties te personaliseren in zijn profiel.
Accepteer de cookies die u kiest

Om de aankoopprocedure vlekkeloos te laten verlopen, hebben wij de antwoorden op (bijna) al uw vragen.

Hoe kan ik boeken bestellen?

Kies uw producten en hoeveelheden.

Controleer de producten die u hebt besteld, uw persoonlijke gegevens, de door u gekozen betalings-en verzendmethoden en klik op de knop "Doorgaan naar betalen"

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u een bevestigingsmail met de gegevens van uw aankoop.

In geval van twijfel, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling is bevestigd?

U ontvangt een bevestigingsmail op het e-mailadres dat u bij uw bestelling hebt opgegeven.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is alles in orde?

Controleer of u het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Controleer de Spamfolder bij de e-mails. Indien nodig, neem dan contact op met info@familium.be met uw ordernummer.

U zult een bevestigingsmail ontvangen. U zou deze moeten ontvangen op het e-mailadres dat u tijdens de bestelprocedure hebt gebruikt. De bevestigingsmail zou beschikbaar moeten zijn binnen 5 minuten nadat u uw bestelling en betaling hebt voltooid.

Als u de bevestigingsmail niet kunt vinden, controleert u dan uw Spamfolder of neem contact met ons op via info@familium.be

 

Hoe kan ik een betaling doen?

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u de door u gewenste betaalwijze kiezen.

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

1) VISA, EUROCARD, MASTERCARD

2) Pay Pal

3) Bancontact

 

Wat zijn de levertijden en -locaties?

Wij werken samen met PostNL. Details over de diensten vindt u hier: https://www.postnl.nl/

Wij leveren bestellingen geplaatst op www.familium.be

Bestellingen van maandag tot en met vrijdag, betaald op 14:00, worden nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen die op vrijdag na 14:00 worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.

De producten worden in België geleverd binnen 2 werkdagen na verzending.

 

Bezorger gemist? Dan brengen we je pakket naar een PostNL-punt in de buurt. Het adres staat op het kaartje dat je krijgt van de bezorger. Ophalen kan vanaf 15.00 uur op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag).

Bezorgen we het pakket op jouw verzoek bij een PostNL-punt? Dan krijgt je geen kaartje van de bezorger. In dat geval kun je op track & trace zien waar en wanneer je je pakket kunt ophalen.

Hoeveel zal ik betalen voor de verzending?

Verzending is grátis

Wij werken samen met PostNL. Details over de diensten vindt u hier: https://www.postnl.nl/

 

Hoe kan ik de inhoud of gegevens van mijn bestelling wijzigen?

Neem contact met ons op via info@familium.be en wij zullen proberen de orderwijziging door te voeren. Als uw bestelling al verzonden is, kunnen wij de wijziging niet meer verwerken.

 

Als u een ander boek wilt bestellen en uw bestelling is al per e-mail bevestigd, maak dan een nieuwe bestelling aan.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mail ons op info@familium.be

 

Hoe ga ik te werk bij en wat is het doel van productrecensies?

Deze beoordelingen helpen ons en andere klanten hoe klanten over producten in het algemeen denken. Reacties zijn niet automatisch beschikbaar en moeten intern worden goedgekeurd.

 

Wat moet ik doen als het pakket dat ik ontvang niet overeenkomt met mijn bestelling of beschadigd is?

Indien het geleverde product niet overeenstemt met uw bestelling, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail naar: info@familium.be

 

Wij zullen het juiste product zo spoedig mogelijk opsturen.

 

Wat is de retourtermijn voor artikelen die op de site zijn gekocht?

U heeft 14 dagen om uw bestelling te retourneren.

Zie het volledige retourbeleid hieronder. Neem contact op met onze klantendienst.

 

Wat zijn de aanvaardbare retourvoorwaarden?

1. Producten moeten worden geretourneerd in de originele doos/verpakking. Als dit niet mogelijk is, gebruik dan een doos van dezelfde kwaliteit;

 

2. De producten mogen niet gebruikt zijn op een manier die hun waarde zou kunnen verminderen of beschadigen en moeten in hun oorspronkelijke verpakking worden teruggestuurd;

 

3. Retourtermijn: binnen 14 opeenvolgende dagen vanaf de datum van levering;

 

4. Neem contact op met info@familium.be,

 

5. Verstuur het ingevulde formulier, dat u hier kunt vinden: To ADD

 

6. Stuur het naar:

GERU bv

C/O ESHOP FAMILIUM

DE TONNE 111

9800 DEINZE

Meer op: https://www.familium.be/nl/content/8-retournering

 

Hoe kan ik contact opnemen met Familium?

Klantenservice:info@familium.be

Voor dringende gevallen is er een telefoonlijn: 0475 331 328 (ter beschikking op weekdagen van 9:00 tot 14:00)

U kunt e-mail en telefoon gebruiken om informatie over ons product of uw bestelling te te weten te komen (houd a.u.b. uw bestelgegevens bij de hand, inclusief uw bestelnummer).